چرا سفر با تور مالزی؟

شما با استفاده از تور مالزی از این شانس برخوردار خواهید بود که از امکاناتی مانند ترانسفر فرودگاهی، گشت‌وگذار در شهر، بیمه مسافرتی، راهنمای سفر، بازدید از مراکز خرید و هزاران مورد دیگر را که بی‌شک در یک مسافرت از دغدغه‌های شما به‌حساب می‌آیند بهره‌مند شده؛ با تور مالزی دیگر این دغدغه و نگرانی‌ها را نداشته باشید و سفری لذت‌بخش و خاطره‌انگیز داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید.

malaysia-tour

مالزی در کجا قرار دارد؟

سفر با تور مالزی بسیار لذت‌بخش و خاص است و خوب است که اطلاعاتی در مورد موقعیت جغرافیایی و مکانی مالزی داشته باشیم. مالزی کشوری در قاره آسیا است که در قسمت جنوب شرقی این قاره پهناور واقع‌شده است، و از 2 بخش تشکیل‌شده است. پایتخت این کشور شهر بسیار زیبا و دیدنی کوالالامپور است. کشور مالزی یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیا است و به‌واسطه جاذبه‌های گردشگری فراوانی که دارد در سال‌های اخیر به یکی از مکان‌های مهم برای مسافرت و بازدید توریست‌ها تبدیل‌شده است. شما با سفر به مالزی به‌ویژه مسافرت با تور مالزی بی‌شک تجربه‌ای متفاوت و خاص را در مقایسه با سفر به دیگر کشورهای آسایی خواهید داشت. خوب است که بدانید کشور مالزی جزء اتحادیه کشورهای هم‌سود و عضو سازمان ملل متحد نیز می‌باشد.

malaysia-tour

فرهنگ، زبان و جمعیت مالزی:

مالزی جزء کشورهایی است که چند فرهنگ و چند نژاد و چند زبان را در خود جای‌داده است. بیشترین درصد مردم این کشور را مالایایی‌ها که حدود 65 درصد هستند تشکیل می‌دهند و مابقی مردم این سرزمین هندوی ها و چینی‌ها به خود اختصاص داده‌اند. بیشترین مردم این کشور مسلمان هستند و به‌واسطه دین مشترکشان با ما شما احساس مطلوبی در مراوده با مردم مالزی را تجربه خواهید کرد. و شما این امکان رادارید که در سفر تور مالزی از غذاهایی با گوشت حلال استفاده کنید. مردم این سرزمین بسیار مهربان و مهمان‌نواز هستند و به‌واسطه خون گرم بودن این مردم شما در این کشور احساس غربت نخواهید کرد. زبان رسمی مردم مالزی نیز مالایی است. این کشور آسیایی حدود 32 میلیون نفر جمعیت دارد.

malaysia-tour

توجه به آب و هوای مالزی در سفر تور مالزی:

مالزی به دلیل نزدیکی به خط استوا جزء آن دسته از کشورهایی است که آب‌وهوای یکنواختی دارد و شما در سفر تور مالزی خوب است که بدانید در این کشور همیشه فصل تابستان است و بیشترین دمایی را که در تور مالزی تجربه می‌کنید حدود 34 درجه است و برخلاف کشورمان که ما شاهد 4 فصل سال هستیم مردم مالزی این امکان را ندارند که از فصل‌های دیگر سال بهره ببرند. و در تور مالزی باید شاهد آب و هوایی نسبتاً گرم و بارانی و مرطوب باشید.

malaysia-tour

بهترین زمان سفر تور مالزی:

به دلیل آب و هوای ثابتی که کشور مالزی دارد این امکان برای شما فراهم است که در تمام ایام سال به این کشور سفر کنید در تور مالزی و سفر به این کشور بهترین زمانی که به شما توصیه می‌کنیم فصل بهار یا پاییز است که در این زمان به خاطر گردشگر کمتر شما این امکان را خواهید داشت که با آرامش و راحتی بیشتری از جاذبه‌های این کشور دیدن کنید، و به شما توصیه می‌کنیم که در تور مالزی و سفر مالزی در ایام و روزهای آخر سال میلادی به خاطر حجم زیاد مسافر به این کشور سفر نکنید زیرابه دلیل ازدحام جمعیت همدر گشت و گذار دچار مشکل می‌شوید و هم باید مبالغ بیشتری بپردازید.

malaysia-tour

مطالب مرتبط

فرودگاه‌های مالزی در سفر تور مالزی

بعد از انتخاب تور مالزی و تهیه بلیت یکی از مهم‌ترین مسائل پیش روی شما انتخاب فرودگاه برای آغاز سفرمی‌باشد. یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین فرودگاه‌های حال حاضر دنیا ازلحاظ امکانات و خدمات رفاهی و ظاهری زیبا فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور مالزی است که یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین فرودگاه‌های دنیاست. شما با شروع سفر تور مالزی و ورود به فرودگاه بین‌المللی این کشور از بهتری امکانات و خدمات بهره‌مند خواهید شد. از دیگر فرودگاه‌های این کشور در تور مالزی می‌توان به فرودگاه بین‌المللی پنانگ و فرودگاه بین‌المللی لنکاوی اشاره کرد. شما در این سفر این امکان را خواهید داشت که از تهران به‌صورت مستقیم به این کشور و فرودگاه‌ها پرواز داشته باشید.

malaysia-tour

مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری مالزی

بدون شک بعد از سفر به مالزی بازدید از جاذبه‌های گردشگری این کشور از قسمت‌های مهم سفر شما خواهد بود در ادامه مطالب مکان‌های زیبا و دیدنی تور مالزی را برای شما معرفی می‌کنیم.

  • سانداکان یکی از مهم‌ترین مراکز حیات‌وحش مالزی است که توریست و بازدیدکنندگان بسیاری را به خود اختصاص داده است که شما می‌توانید در ساندکان از لاک‌پشت، اورانگوتان و خرس آفتاب دیدن کنید.
  • یکی از قدیمی‌ترین بندرها تاریخی این کشور دوشان لی جتی است که در جزیره پنانگقرار دارد که از دیرباز محل استقرار کشتی‌های تجاری کشورهای اروپایی و مکانی برای دادوستد و تجارت بوده است.
  • کریستال ماسک از دیگر اماکن دیدنی مالزی است این مسجد به خاطر ساخت ویژه و مصالح آنکه شیشه، کریستال و فولاد است و طراحی منحصربه‌فردش شهرت زیادی دارد.
  • معبد باتوکیوز یکی از مکان‌های مقدس این کشور است این معبد بسیار زیبا با مجسمه‌های هندوها مزین شده است و از مقصدهای مهم زیارتی و گردشی در تور مالزی به شمار می‌رود.
  • پارک پروانه‌های کوالالامپور از دیگر مکان‌های دیدنی است که بیش از 15.000 نوع گونه متفاوت گیاهی و حدود 6,000 نوع از انواع مختلف پروانه‌ها را در خود جای‌داده است که مکانی فوق العاده زیبا و دیدنی به محسوب می‌شود.
  • در تور مالزی شما این امکان را خواهید داشت که از مجله چینی‌ها هم بازدید کنید همان‌گونه که از نامش پیداست شما می‌توانید در این محله اجناسی متناسب بانام محل را دیده و خریداری کنید.malaysia-tour

بهترین هتل‌های مالزی:

بدون شک و اغراق می‌توان از هتل‌های کشور مالزی در کنار بهترین هتل‌های دنیا و کشورهای اروپایی یادکرد امکانات تفریحی و خدمات رفاهی ارائه‌شده در این هتل‌ها بسیار چشم‌گیر و خاص است از هتل‌های معروف مالزی می‌توان به هتل کنکورد کوالالامپور، هتل جسل، هتل کروس کوالالامپور و هتل شراتونایمپریال نام برد. این هتل‌ها بسته به نوع خدماتی که ارائه می‌دهند قیمت‌های مختلفی دارند.

malaysia-tour

مراکز خرید و بازارهای مالزی

در کشور مالزی مراکز خرید مدرن و همچنین بازارهای سنتی بسیاری وجود دارد که شما با توجه به سلیقه و میل خود می‌توانید از این اماکن دیدن کرده و هدایا و سوغات خاصی را برای عزیزان خود تهیه کنید که در این مکان‌ها شما می‌توانید انواع صنایع‌دستی، زیورآلات، لباس‌های مارک و برندهای معروف را با توجه به بودجه خود خریداری کنید از مهم‌ترین مراکز خرید بعد از سفر تور مالزی می‌توان به مرکز خرید سوریا درکوالا لامپور، مرکز خرید پاویلیون، مرکز خرید سانگی وانگ پلازا اشاره کرد که البته مراکز خرید بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارد که ما تنها تعدادی از آن‌ها را نام بردیم که بازدید و خرید از این مراکز را فراموش نکنید.

malaysia-tour

در سفر با تور مالزی چه غذاهایی بخوریم؟

تنوع غذا در این کشور بسیار فراوان است و به واسطه ادیان مختلفی که در این کشور وجود دارد امکان تجربه طعم‌های متفاوت برای مسافران وجود دارد. اگر به این کشور سفر داشتید حتماً توصیه می‌کنیم که از غذاهای دریایی این کشور مانند؛ انواع ماهی‌های کبابی و سوپ‌های دریایی که در طعم و مزه بی‌نظیر هستند میل کنید. لذت خورد غذاهای اصیل این کشور مانند ساتای که از معروف‌ترین غذاهای این سرزمین است که از گوشت بره و گوساله که با سس و پیاز و انواع ادویه طعم دار شده است و با سیخ‌های چوبی کباب شده و به‌طور سنتی بر روی ساقه‌های بامبو سرو می‌شود را از دست ندهید. به‌واسطه دین مردم مالزی و مسلمان بودنشان هم‌وطنان عزیز مشکلی بابت غذا نخواهند داشت و ذبح به‌صورت حلال صورت می‌گیرد.

malaysia-tour

چند نکته جالب که در سفر تور مالزی خوب است بدانیم

  • اگر شما در تور مالزی مایل به تست غذاهای خیابانی هستید حتماً سری به ایالت پنانگو مرکز این ایالت شهر جورج تاون بزنید شما با قدم زدن در این خیابان می‌توانید انواع غذاهای محلی و خیابانی مانند انواع سمبوسه و نودل ها را تست کرده و از طعم بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید.
  • عجیب‌ترین میوه دنیا بنام خارگیل یا دوریان در این کشور کاشته می‌شود و به واسطهپوست سفت و خاصش و بوی تند و منحصربه‌فردش شهرت یافته است.
  • آقای لی چونگ وی بزرگترین تنیسور دنیا اهل کشور مالزی است.
  • بزرگ‌ترین برج‌های دوقلوی جهان بنام پتروناس در شهر کوالالامپور قرار دارند.
  • ساعت رسمی مالزی حدود 4 ساعت و نیم از ساعت تهران جلوتر است.
  • واحد پول رایج این کشور رینگیت است.