مسافرت به کشورهای مختلف در قالب تورهای گردشگری و تفریحی از جمله راهکارهای مناسب برای بازدید از مراکز تاریخی و گردشگری است. تور مالدیو از جمله تورهای گردشگری است که در طول سال توسط آژانس های مختلف راه اندازی می شود. تور مالدیو که با استقبال توریست ها روبرو است شامل سفرهای تفریحی و گردشگری به مناطق تاریخی و تفریحی و ارائه خدمات رفاهی و اقامتی مناسب می باشد. آمار ارائه شده توسط منابع معتبر نشان می دهد که افراد زیادی در طول سال از طریق تورهایی گردشگری به کشور مالدیو سفر می کنند. یکی از موارد مهم قبل از اقدام به ثبت نام در تور مالدیو کسب اطلاعات لازم در مورد کشور مالدیو و مکان های تفریحی این کشور می باشد.

دانستنی های تور کشور مالدیو

کشور مالدیو یکی از کشورهای آسیایی می باشد که در جنوب غرب کشور هند قرار دارد و دارای ساختار جزیره ای است. شهر ماله پایتخت کشور مالدیو می باشد که از نظر اقتصادی و شهرسازی دارای رتبه بالا است. بر اساس جدیدترین آمار ارائه شده جمعیت کشور مالدیو چیزی حدود 427000 نفر می باشد که در مناطق مختلف کشور پراکنده هستند. زبان رسمی کشور مالدیو برگرفته از زبان هند و اروپایی است که با عنوان زبان دیوهی شناخته می شود. دین رسمی کشور مالدیو اسلام می باشد و دیگر ادیان نیز در قسمت های مختلف کشور پراکنده هستند.

با توجه به اینکه مالدیو دارای سطح ارتفاع پایین از دریا می باشد به عنوان کم ارتفاع ترین کشور آسیایی شناخته می شود. با توجه به اینکه کشور مالدیو یک جزیره است ورزش های آبی ازجمله غواصی در این کشور از رونق برخوردار می باشد. کشور مالدیو متشکل از هفت استان می باشد که دارای اقتصادی بر پایه کشاورزی، گردشگری و دامداری هستند. فرهنگ کشور مالدیو متاثر از کشور هند و سریلانکا است و به دلیل رواج داشتن مذهب بودایی در زمان قبل از رسمیت دین اسلام معابد مختلفی در این کشور وجود دارد که از جاذبه های گردشگری است. با توجه به رونق صنعت گردشگری در کشور مالدیو در طول سال افراد زیادی در قالب تور مالدیو به این کشور سفر می کنند.

maldives-tour

آب و هوای کشور مالدیو

یکی از موارد مهم برای اقدام به ثبت نام در تور مالدیو اطلاع از شرایط آب و هوایی این کشور می باشد. از آنجایی که کشور مالدیو جزیره است و در دل اقیانوس هند واقع شده دارای آب و هوای گرمسیری می باشد. در یک تقسیم بندی کلی کشور مالدیو دارای دو فصل خشک و مرطوب می باشد. فصل خشک از ماه نوامبر شروع می شود و مقدار بارش در این دوره زمانی کم می باشد. در این بازه زمانی دریا آرام و رطوبت بسیار پایین است. در فصل مرطوب مالدیو میانگین درجه حرارت تا 30 درجه سانتیگراد می باشد مقدار بارش باران بالا است. فصل تابستان و پاییز جزء فصول مرطوب در اندونزی محسوب می گردد. در حال حاضر با توجه به تنوع آب و هوایی در فصول مختلف سال گردشگران در قالب تور مالدیو از این کشور دیدن می کنند.

maldives-tour

بهترین زمان سفر به کشور مالدیو برای گردشگری در قالب تور مالدیو

با توجه به تجربیات موجود فصل خشک مالدیو بهترین زمان برای سفر به کشور مالدیو در قالب تور مالدیو می باشد. شرایط آب و هوایی در بازه زمانی فصل زمستان و بهار در کشور مالدیو مناسب می باشد و می توان بدون نگرانی از تغییرات جوی ناگهانی از مکان های دیدنی این کشور بازدید نمود. از این رو حجم بالایی از سفرهای گردشگری به کشور مالدیو در این فصول سال صورت می گیرد. با این حال در دیگر فصول سال نیز افراد زیادی در قالب تور مالدیو به کشور زیبای مالدیو سفر می کنند و از جاذبه های گردشگری آن دیدن می کنند.

مسیرهای پروازی مختلف از ایران به مالدیو

با توجه به استقبال گردشگران از تور مالدیو در حال حاضر آژانس های مسافرتی متعدد در این حوزه فعالیت دارند. تورهای گردشگری مالدیو از مسیرهای پروازی مختلف در ایران به مقصد شهرهای مختلف این کشور انجام می شود. در حال حاضر آژانس های هواپیمایی مختلف ارائه کننده بلیط هواپیما ایران به مالدیو به صورت یک طرفه و دو طرفه می باشند. برای مثال می توان به پروازهای تهران به مالدیو اشاره کرد که از فردوگاه امام خمینی تهران انجام می شود.

از دیگر مسیرهای پروازی به مالدیو می توان به پرواز مشهد ماله و شیراز ماله اشاره کرد که توسط خطوط هوایی مختلف و به صورت رفت و برگشت انجام می شود. بخش قابل توجهی از پروازهای تور های گردشگری ایران به مالدیو به مقصد فرودگاه شهر ماله می باشد که دارای تجهیزات فرودگاهی مناسب است.

maldives-tour

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی کشور مالدیو

وجود جاذبه های گردشگری مختلف در کشور مالدیو سبب شده که از کشورهای مختلف مخصوصا ایران افراد زیادی در قالب تور مالدیو به صورت فردی و خانوادگی به این کشور سفر نمایند. همچنین شرکت ها و موسسات مختلف نیز در طول سال اقدام به برپایی تور مالدیو برای کارمندان و کارکنان خود می نمایند. آژانس هایی که در حوزه راه اندازی تور مالدیو فعالیت دارند در برنامه مسافرتی خود بازدید از مراکز تفریحی، گردشگری و تاریخی مختلف را می گنجانند. کسانی که خواهان مسافرت به کشور مالدیو و بازدید از مراکز دیدنی آن در قالب تور مالدیو هستند بهتر است اطلاعات مختصری در مورد جاذبه های گردشگری این کشور به دست بیاورند. در ادامه به برخی از جاذبه های گردشگری کشور مالدیو اشاره می گردد.

ساحل مصنوعی ماله

یکی از اهداف اصلی تور مالدیو بازدید از مناطق گردشگری شهر ماله می باشد که از آن جمله می توان به ساحل مصنوعی ماله اشاره نمود. ساحل مصنوعی شهر ماله که ساخت دست انسان می باشد هر ساله پذیرای حجم بالایی از گردشگران داخلی و خارجی است که در قالب تور مالدیو به این شهر زیبا سفر می نمایند. از ویژگی های ساحل مصنوعی ماله می توان به امکان غواصی، قایق سواری، موج سواری و دیگر ورزش های آبی اشاره نمود که سبب شده گردشگران متعددی در طول سال از این مکان دیدنی و تفریحی بازدید کنند.

maldives-tour

رستوران سابسیکس

از جاذبه های گردشگری شگفت انگیز کشور مالدیو که بازدید از آن در برنامه تور مالدیو گنجانده می شود رستوران زیبا و منحصر به فرد سابسیکس می باشد. این رستوران استثنایی و زیبا که دارای شهرت جهانی است در زیر آب های اقیانوس هند قرار دارد. این رستوران جذاب و منحصر به فرد که در عمق آب قرار گرفته دارای طراحی بسیار زیبا است و می توان اوقاتی خوب و رویایی را به همراه خانواده و دوستان در این مکان سپری نمود. در این رستوران دریایی خارق العاده انواع غذاهای خوشمزه و خوش طعم سرو می شود.

maldives-tour

جزیره زیبا و رویایی مافوشی

کشور مالدیو دارای جزایر زیبا و منحصر به فرد می باشد که در قالب تور مالدیو می توان از این مناطق دیدن کرد. جزیره مافوشی مالدیو یکی از این مناطق گردشگری است که می توان با کمک قایق های گردشگری مجهز از جاهای دیدنی آن بازدید نمود. در این جزیره جهت رفاه حال مسافران هتل ها و اقامتگاه های مجهز ایجاد شده که بهترین مکان برای اقامت گردشگران و بهره گیری از امکانات رفاهی است.

maldives-tour

جزیره واداهو از شگفتی های کشور مالدیو

اگر به دنبال رهایی از مشکلات زندگی شهری و تمدد اعصاب هستید می توانید با ثبت نام در تور مالدیو از جزایر زیبا و شگفت انگیز این کشور بازدید نمایید و اوقات خوبی را به همراه خانواده و دوستان سپری کنید. از جالب ترین جزایر کشور مالدیو که هر گردشگر داخلی و خارجی از آن دیدن می کند جزیره ی زیبای واداهو می باشد. حضور در این جریزه ی زیبا مخصوصا در طول شب که تابش نور بر روی ساحل آن سبب خلق صحنه های جادویی می گردد خاطره ای خوش و فراموش نشدنی را برای گردشگران رقم می زند. از این رو اگر به همراه تور مالدیو به این کشور زیبا سفر کردید می توانید از این زیبایی های طبیعی لذت ببرید.

maldives-tour

موزه ی ملی مالدیو

در برنامه گردشگری تور مالدیو بازدید از مراکز تاریخی نیز گنجانده می شود که از آن میان می توان به موزه ملی مالدیو اشاره کرد که دارای آثار تاریخی متعدد می باشد. موزه ملی مالدیو که در شهر ماله پایتخت این کشور و در پارک سلطان واقع شده در بر دارنده آثار و اشیاء تاریخی مختلف است که نشان دهنده تاریخ و فرهنگ این کشور می باشد.

maldives-tour

یکی از اهداف تور مالدیو بازدید از مراکز خرید و بازارهای این کشور است

همان طور که می دانید اطلاع از مراکز خرید و بازارهای کشور مالدیو به استفاده مناسب از زمان کمک می کند. بنابراین هر گردشگر بهتر است قبل از سفر به مالدیو به صورت انفرادی یا در قالب تور مالدیو اطلاعات روز در زمینه بازار و مراکز خرید این کشور را گردآوری نماید.

بازار بزرگ ماهی در ماله

یکی از بزرگترین و شلوغ ترین بازارها در مالزی بازار ماهی فروشی است که می توان با مراجعه به این مکان انواع ماهی تازه و باکیفیت را تهیه نمود. بازدید از بازار ماهی فروشی یکی از برنامه های اصلی هر تور مالدیو می باشد که با استقبال گردشگران روبرو است.

maldives-tour

مرکز خرید چاندانه ماگو

از مراکز خرید معتبر مالدیو که مقصد هر گردشگر و جزء برنامه اصلی گردشگری تور مالدیو می باشد، مرکز خرید چاندانه ماگو است. در این مرکزخرید معتبر و مجهز که جزء بزرگترین مراکز خرید در کشور مالدیو می باشد می توان هر نوع جنس مخصوصا سوغاتی های مالدیو را با نرخ مناسب تهیه کرد. در این مرکز بهترین کارهای هنری و سنتی این کشور به ویژه صنایع چوبی زیبا و منحصر به فرد به فروش می رسد.

maldives-tour

لوکال مارکت

از دیگر مکان های مناسب برای خرید در مالدیو لوکال مارکت می باشد که در کنار بازار ماهی فروشان واقع شده است. در این مرکز خرید هر گردشگر و توریست می تواند انواع کالا را با بهترین کیفیت و نرخ مناسب خریداری نماید.