خرید تور ارزان قیمت تایلند

در بین تمامی کشور هایی که برای گردشگری و تفریح انتخاب می شوند، تایلند یکی از بهترین و دیدنی ترین گزینه ها است. سالانه تعداد زیادی از گردشگران ایرانی و دیگر کشور ها از طریق تور تایلند به این کشور مسافرت کرده و تجربه های بسیار لذت بخشی را به زندگی خود اضافه می کنند. تایلند یکی از کشور های جنوب آسیا است که با آب و هوایی بسیار مناسب و طبیعتی بکر، همواره پذیرای توریست هایی از دیگر کشور ها است. این کشور با توجه به موقعیت جغرافیایی خود، دارای طبیعتی بسیار زیباست و در کنار جاذبه های تفریحی و تاریخی اش به منطقه ای مهم برای گردشگری تبدیل شده است.

تایلند

تایلند یکی از دیدنی ترین و پر جاذبه ترین کشور های جنوب آسیا است که به کشور لبخند ها نیز معروف می باشد. در تور تایلند، شما به هر نقطه ای از این کشور بروید، با جاذبه ها و دیدنی های بسیار زیادی مواجه خواهید شد. سواحل بسیار دیدنی، جاذبه های گردشگری، جاذبه های تاریخی و بنا های مذهبی، باعث شده اند تمام دیدنی هایی که برای یک تور لازم است در کنار هم جمع شده و کشوری منحصر به فرد را پدید بیاورند. بانکوک، پایتخت کشور تایلند است و پر جمعیت ترین شهر آن نیز به حساب می آید. اکثر مردم تایلند به زبان تایلندی صحبت می کنند و زبان رسمی آن ها تایلندی است. پول رسمی این کشور بات تایلند است و ساعت رسمی آن نیز سه ساعت و نیم با کشور ایران اختلاف زمانی دارد.

تور تیلند

جاذبه های گردشگری تایلند

بدون شک شما نیز تاکنون در برنامه های تلویزیونی، فیلم های سینمایی، مستند ها و… جاذبه های دیدنی و گردشگری تایلند را دیده اید. مکان های دیدنی تایلند به قدری زیاد است که نمی توان تمامی آن ها را بیان کرد. هر نقطه ای از این کشور مناطق گردشگری و دیدنی خاص خودش را دارد. از مهم ترین دیدنی ها و جاذبه هایی که در تور تایلند فرصت بازدید از آن ها را خواهید داشت، می توان به گراند پلاس شهر بانکوک، خلیج فانگ نا در شمال شرقی جزیره ی پوکت، جزایر سیمیلان در شهر پهانگ نگا، بازار های شناور در اطراف شهر بانکوک، جزایر فی فی در شهر کرابی، کوهستان Doi Suthep در چینگ مای، ساحل ریلی در استان کرابی، آیوتایا در شمال شهر بانکوک، معبد وات آرون یا معبد سپیده دم در بانکوک، پارک ملی Khao yai در قسمت شمالی بانکوک و… اشاره کرد.

تور تیلند

آب و هوای تایلند

کشور تایلند در نزدیکی های دریا قرار گرفته است و با توجه به موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب، در اکثر مواقع، گردشگران تور تایلند با آب و هوای معتدل و مطلوبی مواجه می شوند. در حالت کلی تایلند آب و هوای گرم و مرطوبی در طول سال دارد. در شمال کشور تایلند کوهستان های بسیار زیاد و جنگل های انبوهی به چشم می خورد. در قسمت های مرکزی این کشور، مردم به کشت برنج می پردازند و بیشتر نقاط با شالیزار های برنج پوشیده شده است. اواسط ماه بهمن تا اواسط ماه خرداد، فصل گرم و خشک کشور تایلند شمرده می شوند و دمای هوا به 34 درجه ی سانتی گراد نیز می رسد. بارانی ترین فصل کشور تایلند که لازم است در این فصل گردشگران در تور تایلند حتماً لباس مناسب را به همراه داشته باشند، خرداد ماه تا آبان ماه است. در این فصل دمای هوا حدود 29 درجه سانتی گراد است. از اواسط آبان تا اواسط بهمن، سرد ترین فصل تایلند رقم می خورد و دمای هوا به زیر 20 درجه ی سانتی گراد کشیده می شود.

تور تیلند

بهترین زمان سفر به تایلند

انتخاب زمان مناسب برای خرید تور تایلند و سفر به این کشور اهمیت بسیار زیادی دارد و لازم است به خوبی در مورد آن تصمیم گیری شود. ماه های نوامبر تا فوریه، فصل سرمای تایلند به حساب می آیند و به دلیل میزان کم گرما و بارندگی باران بهترین زمان خرید تور تایلند از نظر آب و هوایی به شمار می روند. در این فصل به هنگام روز دما حدود 28 درجه سانتی گراد و به هنگام شب نیز 12 درجه سانتی گراد است و برخلاف دیگر فصل ها رطوبت هوا بسیار کم بوده و باعث اذیت شما نخواهد شد. ماه آوریل گرم ترین ماه کشور تایلند است و جشن آب نیز در این ماه برگزار می شود.

تور تیلند

نکاتی در مورد سفر به تایلند

مردم کشور تایلند بسیار خونگرم هستند و همواره با گردشگران تور تایلند خوش برخورد و مهربان رفتار می کنند. یکی از مشکلاتی که گردشگران معمولاً در تور تایلند با آن مواجه هستند، شلوغی و ازدحام در مکان هایی است که باید صف بایستند. در واقع مردم تایلند علاقه ای به ایستادن در صف ها ندارند. یکی از مهم ترین نکاتی که باید در تور تایلند به آن توجه کنید، حرف نزدن در مورد پادشاه و دولت تایلند است. حرف زدن درباره این دو مورد باعث ایجاد دردسر برای شما خواهد شد. شما برای کاهش در هزینه های رفت و آمد، می توانید از وسایل نقلیه عمومی همچون مترو و ماشین های برقی استفاده نمایید. توصیه می کنیم در تور تایلند، در صورتی که تشنه شدید به هیچ عنوان از آب شهری تایلند مصرف نکنید و برای رفع تشنگی آب معدنی خریداری کنید. متأسفانه به دلیل ازدیاد گردشگران در تور تایلند و دیگر مشکلاتی که وجود دارد، کمی امنیت در تایلند پایین آمده است و بهتر است در هر کجای این کشور مواظب اموال و پول های خود باشید. پد تای، کاری میگو، انبه و برنج و تام یانگ گونگ معروف ترین و خوشمزه ترین غذا های تایلند هستند. فستیوال های ارواح، لانترن، گیاهخواری، موسیقی و هنر و اندرفروت، ضیافت میمون ها لوبوری، راکت و…. برخی از مهم ترین فستیوال هایی هستند که می توانید با تور تایلند در آن ها شرکت کنید.

تور تیلند

موقعیت جغرافیایی تایلند

تایلند در بین کشور های هند و چین واقع شده است و جزو کشور های جنوبی آسیا به شمار می رود. این کشور از شمال به خلیج تایلند و از قسمت شرقی به دریای آندامام منتهی می شود. تایلند از سمت جنوب با مالزی، در شمال غربی با میانمار، در شمال شرقی با لائوس، و در جنوب شرقی نیز با کامبوج دارای مرز مشترک است. تنها راه ارتباطی زمینی که کشور های مالزی و سنگاپور را به هم وصل می کند، کشور تایلند است و علاوه بر این دو کشور، تایلند کشور های دیگر زیادی را به یکدیگر ارتباط می دهد. وسعت کشور تایلند تقریباً پانصد هزار کیلومتر مربع است و جمعیت آن به شصت و پنج میلیون نفر می رسد. مناطق مرکزی این کشور جلگه ای و آبرفتی، مناطق شمالی و غربی آن کوهستانی، مناطق جنوبی آن سنگ و ماسه ای و مناطق جنوبی کشور مناطقی با سواحل دریایی و کوهستانی است.

تور تیلند

پرواز به تایلند

یکی از بهترین راه های سفر به کشور تایلند که معمولاً توسط تور تایلند مورد استقبال می گیرد، سفر با هواپیما است. شما می توانید برای سفر شخصی به دنبال خرید بلیط های سامویی، پوکت و یا بانکوک بگردید و یکی از آن ها را برای پرواز خریداری کنید. پرواز های تایلند هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم وجود دارند که بستگی به شهر مورد نظر شما برای فرود هواپیما دارد. شرکت های ماهان، تای ایرویز، ایران ایر و … به کشور تایلند پرواز های مستقیم ارائه می دهند و شما به راحتی می توانید در تور تایلند از این پرواز ها بهره مند شوید. در ماه های آوریل تا ژوئن معمولاً هزینه های مربوط به پرواز بسیار پایین تر است. در ماه های اوت تا نوامبر قیمت بلیط هواپیما و یا تور تایلند کمی بالا می رود اما بیشترین میزان گرانی تور تایلند و یا بلیط هواپیما، مربوط به ماه ها دسامبر تا مارس و جولای است.

تور تیلند

اطلاعات پروازی به تایلند

تایلند دارای سه فرودگاه بسیار مهم و پر اهمیت است. فرودگاه بین المللی بانکوک، فرودگاه پاتایا و فرودگاه بین المللی پوکت مهم ترین و کاربردی ترین فرودگاه ها برای تور تایلند هستند. پرواز های متنوعی از شهر تهران به تایلند انجام می شوند و پرواز های مستقیم ماهان ایر و شرکت تای ایرویز مهم ترین این پرواز ها هستند. بیشتر پرواز هایی که برای تور تایلند انجام می شوند، از فرودگاه امام خمینی پرواز کرده و در فرودگاه بانکوک فرود می آیند. مدت زمان تقریبی پرواز مستقیم از تهران به بانکوک تایلند حدود 6 ساعت و 15 دقیقه است. شرکت هواپیمایی ماهان ایر 5 روز از هفته را در ساعت 22:10 به پرواز های تایلند اختصاص داده است که در تمام روز های هفته به جز یکشنبه ها و سه شنبه ها انجام می شوند. پرواز های برگشت این شرکت در تمام روز های هفته به جز یکشنبه ها و چهارشنبه ها در ساعت 21:30 انجام می شوند. پرواز های رفت شرکت ایر آسیا روز های دوشنبه و جمعه ساعت 21:50 و پرواز های برگشت آن در همان روز ها ساعت 15:10 انجام می شوند.

تور تیلند

فرودگاه های تایلند

مهم ترین فرودگاه کشور تایلند که پذیرای انواع پرواز های بین المللی و داخلی بوده و محل فرود اغلب پرواز های تور تایلند است، فرودگاه سووارنابومی بانکوک است. این فرودگاه بین المللی یکی از معروف ترین فرودگاه های کشور تایلند بوده و تقریباً 300 کیلومتر با بانکوک فاصله دارد. این فرودگاه بیستمین فرودگاه شلوغ دنیاست. دیگر فرودگاه مهم تایلند که برخی از پرواز های تور تایلند در آن فرود می آیند، فرودگاه بین المللی دن موئنگ است. این فرودگاه یکی از قدیمی ترین فرودگاه های آسیا به شمار می رود. همچنین از دیگر فرودگاه های مهم تایلند می توان به فرودگاه بین المللی چینگ مای، فرودگاه بین المللی هت یای، فرودگاه بین المللی پوکت و فرودگاه بین المللی پاتایا اشاره کرد.

خرید تور تایلند

یکی از مهم ترین مزایایی که تور تایلند دارد، هزینه های مربوط به اقامت، خورد و خوراک و گردشگری است. کشور تایلند نسبت به دیگر کشور ها نیازمند صرف هزینه ی پایین تری است. خرید تور تایلند مزایای بسیار زیادی نسبت به سفر شخصی دارد و به همین دلیل اغلب مسافرت هایی که به تایلند انجام می شوند، از طریق تور تایلند هستند. در تور تایلند رزرو هتل و محل اقامت، رزرو بلیط هواپیما، کار های لازم برای اخذ ویزا و … توسط تور انجام می شوند و به همین دلیل دردسر ها و مشکلات سفر به میزان چشم گیری کاهش می یابد. تور های تایلند بسته به آژانس مسافرتی، نوع پرواز، زمان سفر و … دارای قیمت های متنوعی هستند و توصیه می کنیم قبل از سفر، از طریق وب سایت های معتبر به دنبال مناسب ترین تور تایلند خود باشید.

تور تیلند

مراکز خرید تایلند

یکی از مهم ترین بخش ها ی سفر و به خصوص گردشگری با تور تایلند، خرید کردن است. خوشبختانه در تور تایلند، شما مشکلی برای خرید نخواهید داشت و می توانید از انواع مراکز خرید و بازارچه ها، محصولات ارزان و مناسبی را پیدا کنید. یکی از مراکز خرید مهمی که در تور تایلند می توانید از آن دیدن کنید، مرکز خرید بیگ سی است. این مرکز خرید در بانکوک واقع شده است. در شهر پوکت شما می توانید از مرکز خرید سنترال فستیوال و جانگ سیلون دیدن کنید. همچنین اگر در تور تایلند به شهر پاتایا رفتید، می توانید در مراکز خرید اوت لت و سنترال فستیوال به خرید کالا های مورد نیاز بپردازید. در تور تایلند تا جایی که می توانید چانه بزنید و قیمت را پایین تر بیاورید، زیرا اغلب اوقات با قیمت های غیر واقعی برای محصولات مواجه خواهید شد.