سهام پلاست

شرکت کارخانجات تولیدی پلاستیران در تاریخ ۱۳ شهریور ۱۳۴۷ در دفتر اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید که نوع شرکت در هنگام تاسیس سهامی بوده و بر اساس تصمیمات مجامع فوق‌العاده صاحبان سهام در تاریخ ۳۰ فروردین ۱۳۴۹ شرکت سهامی خاص و تصمیم مجمع عمومی فوق العاده در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۳۵۵ به شرکت سهامی عام تغییر یافته است و در سال ۱۳۵۶ در بازار بورس و اوراق بهادار پذیرفته شده می باشد.

سهام پکرمان

مجتمع صنایع لاستیک سیرجان با نام امروزی گروه صنعتی بارز در تاریخ دوم تیر ماه ۱۳۶۳ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و به موجب مصوبه مجمع عمومی فوق العاده در تاریخ ۱۶ دی ماه ۱۳۶۶ نام شرکت به مجتمع صنایع لاستیک کرمان و نوع آن از سهامی خاص به سهامی عام تغییر یافت و در تاریخ ۲۴ دی‌ماه ۱۳۸۴ به موجب مصوبه مجمع فوق‌العاده صاحبان سهام نام مجتمع به گروه صنعتی بارز سهامی عام تغییر یافت. شرکت در تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۷۶ در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد.

سهام پشاهن

شرکت تولیدی پلاستیک شاهین در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۳۳۷ با نام اولیه شرکت نسبی فریدون زرتشتی و شرکا در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و به موجب صورتجلسه مجمع عمومی شرکا در تاریخ ۲۴ آذر ۱۳۵۵ نوع شرکت به سهامی عام و نام آن به شرکت تولیدی پلاستیک شاهین تغییر یافت.

سهام پیزد

مجتمع صنایع لاستیک یزد در خرداد ماه ۱۳۶۴ در اداره ثبت شرکتهای تهران به منظور ایجاد کارخانه‌ای برای تولید انواع تایر و تیوب و خودروهای سواری و وانت ای و موتورسیکلت و دوچرخه و قطعات لاستیکی و لاستیک و اشتغال به امور تجارت و فروش و پخش لاستیک و دیگر فرآورده‌های موضوع شرکت در داخل و خارج از کشور و واردات مواد اولیه و ماشین آلات تولیدی مربوطه اقدام به هرگونه عملیات خدماتی و بازرگانی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم با موضوع شرکت ارتباط داشته باشد تاسیس شد.

سهام پکویر

شرکت کویر تایر در تاریخ ۲۲ اسفند ۱۳۶۶ با نام شرکت لاستیک سازی بیرجند در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسید. شرکت در تاریخ ۵ شهریور ۱۳۶۷ با تصمیم مجمع عمومی فوق العاده شرکت کویر تایر سهامی خاص تغییر نام یافت و در تاریخ ۳ تیرماه ۱۳۶۹ با تصمیم مجمع عمومی عادی مرکز اصلی شرکت در شهرستان بیرجند تعیین شد و نزد اداره ثبت شرکتهای شهرستان بیرجند به ثبت رسید. برابر صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده در تاریخ ۲۱ مهر ماه ۱۳۸۱ مرکز اصلی

سهام پسهند

شرکت صنایع لاستیکی سهند در تاریخ ۱۸ آذر ماه ۱۳۳۸ به عنوان شرکت‌صنعتی شهوند با مسئولیت محدود تاسیس و در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و در تاریخ سوم شهریور ماه ۱۳۶۱ به شرکت تولیدی کفپوش و قطعات لاستیکی ایران و در اسفند ماه ۱۳۶۴ به شرکت صنایع لاستیکی سهند سهامی خاص تغییر نام داد و در تاریخ ۱۲ آبان ماه ۱۳۷۰ به شرکت سهامی عام تبدیل و در آذر ماه همان سال در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران پذیرفته شد و سهام آن مورد معامله قرار گرفت.

سهام پلاسک

شرکت در تاریخ ۲۴ اسفند ماه سال ۱۳۴۲ تاسیس و در اداره ثبت شرکتهای تهران به ثبت رسید و برابر صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده در تاریخ ۲۰ آبان ماه سال ۱۳۵۴ از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل و نام شرکت به شرکت سهامی عام کارخانجات پلاسکوکار تغییر یافت. نام شرکت در سال ۱۳۷۸ بر اساس مجمع عمومی فوق العاده به نام شرکت سهامی عام کارخانجات پلاسکوکار سایپا تغییر یافته است.

سهام پدرخش

شرکت در تاریخ اول دی ماه ۱۳۴۵ با نام شرکت سهامی درخشان تهران تشکیل و در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید که نوع شرکت در ابتدا به سهامی خاص و نام آن شرکت تولیدی و صنعتی درخشان تهران تغییر و طبق تصمیم مجمع عمومی فوق العاده در تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۵۵ نوع آن به سهامی عام تبدیل گردید.

سهام پتایر

شرکت در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۳۴۳ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس و در تاریخ ۹ خرداد ۱۳۴۳ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید.بهره برداری از کارخانه در تاریخ اسفند ماه ۱۳۴۴ از وزارت صنایع و معادن آغاز گردید و شرکت در سال ۱۳۵۴ به شرکت سهامی عام تبدیل و در تاریخ ۳ آذر ۱۳۵۵ در بورس اوراق بهادار تهران در گروه لاستیک و پلاستیک با نماد پتایر پذیرفته شد.

سهام پاسا

شرکت ایران یاسا تایر و رایر در تاریخ ۷ آبان ماه ۱۳۴۵ با نام شرکت سهامی کارخانجات تولیدی و صنعتی ایران یاسا در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران و در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری شهریار به ثبت رسید و در سال های گذشته با تصویب مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام نام آن به شرکت ایران یاسا تایر و رایر و نوع شرکت به سهامی خاص و سپس به سهامی عام تغییر یافت و در تاریخ ۲ شهریور ۱۳۸۲ نزد سازمان بورس و اوراق بهادار پذیرفته شد.