گردشگری

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

ویزای سه ساله روسیه

مهاجرت به روسیه

امروزه، مهاجرت در جامعه کم تر به معنای مهاجرت کاری یا تفریحی، به کار می رود؛ بلکه بیشتر جا به جایی دائم یا بلندمدت مانند مهاجرت به روسیه معنا می شود. به همین دلیل، منظور از مهاجرت در بخش حقوقی جا به جایی از یک کشور به کشور دیگر می باشد. با ما همراه شوید تا بیشتر با مهاجرت و مهاجرت به روسیه آشنا شوید.

 

مهاجرت به مالزی

قطعاً مهاجرت از دسته تصمیم هایی است که افراد به دلایل مختلف می گیرند و قطعاً باید هدفی دقیق پشت مهاجرت هر فرد وجود داشته باشد. می دانیم که برای اقامت دائم در کشورهای دیگر راه های پر پیچ و خمی وجود دارد. اما چرا افرادی علاقمند به مهاجرت به مالزی هستند؟ هزینه زندگی و همینطور تحصیل در کشور مالزی نسبت به کشورهای دیگر ارزان است. این موضوع سبب می شود که بسیاری از جوانان علاقمند به مهاجرت به مالزی باشند. افرادی که از دانشگاه های مالزی فارغ التحصیل می شوند می توانند برای ادامه تحصیل در دانشگاه های بسیار معتبر در دنیا پذیرفته شوند و این نشاندهنده پتانسیل بسیار قدرتمند تحصیل در مالزی است.

مهاجرت به هند

شاید برای دلایل مختلفی قصد مهاجرت به هند را داشته باشید. مثلا می خواهید کسب و کار خود را گسترش دهید و یا برای ادامه تحصیل قصد دارید تا به این کشور سفر کنید و به طور دائم اقامت کنید. ابتدا باید  انواع راه هایی که می توانید با آن مهاجرت را انجام دهید را بدانید پس از آن بررسی کنید که کدام یک بیشتر مناسب شما می باشد و یا از طریق کدام یک دردسر کمتری را متحمل خواهید شد.

ویزای سه ساله روسیه

ویزای روسیه از نوع توریستی از لحاظ طول مدت زمان صدور به دو دسته ویزای معمولی و ویزای فوری تقسیم می‌ شود. اخذ روادید روسیه معمولی حدود ۵ الی ۶ روز و اخذ ویزای فوری حدود ۳ روز به طول می ‌انجامد. در مورد ویزاهای کاری اگر به صورت عادی اقدام شود معمولاً ۲۵ روز و اگر به صورت فوری درخواست شود معمولاً ۱۰ روز به طول می انجامد.

ویزای آمریکا

ویزای آمریکا به صورت کلی و در مجموع به دو دسته ویزای مهاجرتی و غیر مهاجرتی تقسیم می گردد. برای دریافت هر یک از دو ویزای یاد شده، شرایط و اقدامات اولیه کاملا متفاوت از یکدیگر برای متقاضیان ایرانی خواهد بود. از این رو هر یک از ایرانیان متقاضی دریافت ویزای آمریکا، می توانند با تکمیل فرم ویزا اولین مرحله و ساده ترین گام را بردارند. فرم یاد شده محتویاتی کاملاً لاتین داشته و باید فرد متقاضی توانمندی تکمیل این فرم را شخصاً یا توسط فردی دیگر داشته باشد.

ویزای استونی

به منظور سفر به استونی لازم است که روادید استونی را دریافت کنید برای سفر به استونی از دو نوع ویزای این کشور می توانید یکی را با توجه به سفر خود انتخاب کنید، یکی از این ویزاها، ویزای ملی کشور استونی است و دیگری هم از آنجا که استونی عضو پیمان شنگن است، ویزای شنگن استونی است. ویزای ملی استونی و ویزای شنگن با هم تفاوت هایی دارد از جمله این که شما اگر ویزای استونی ملی را دریافت کنید نمی توانید به کشورهای عضو پیمان شنگن سفری داشته باشید و برای این که بتوانید به کشورهای عضو شنگن نیز سری بزنید لازم است که ویزای شنگن استونی را دریافت کنید، خدمات ویزای شینگن استونی از آنجا که این کشور در ایران سفارت و کنسولگری ندارد، توسط سفارت فنلاند در ایران انجام می پذیرد که مشخصات کامل آن، آورده می شود.

مهاجرت به فرانسه

فرانسه جزء کشورهای قدرتمند اروپایی است که افراد بسیاری برای مهاجرت به این کشور از راه های مختلف اقدام می کنند. برخی مهاجرت موقت به فرانسه را انتخاب می کنند و برخی نیز ترجیح می دهند اقامت دائم این کشور را کسب نمایند. مهاجرت به فرانسه با هر هدفی که باشد می تواند مورد توجه بسیاری از افراد در جامعه قرار گیرد. با توجه به اهمیت مهاجرت به این کشور قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با انواع مهاجرت به فرانسه و راه های اقدام آن را برایتان بازگو کنیم.

مهاجرت به هلند

هلند یکی از کشورهای بسیار زیبای اروپایی است. بسیاری از افراد به دنبال مهاجرت از طریق روش های مختلف هستند. اگر یکی از ویزاهای مختلف کشور هلند را اخذ کنید، پس از مدتی می توانید اقامت دائم را در این کشور دریافت کنید. مهاجرت به هلند از طریق روش های مختلفی مثل مهاجرت از طریق ازدواج، مهاجرت از طریق تحصیل، مهاجرت از طریق خرید ملک، مهاجرت از طریق کارافرینی و مهاجرت از طریق تخصص یا کار صورت می گیرد.

 

 

 

۲۷ تیر ۹۹ ، ۱۳:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور تایلند تور تایلند ارزان

تور زمینی ارمنستان

هموطنان خوب ما در اهواز طی چندین سال اخیر جزء بهترین گردشگران برای سفر به ارمنستان هستند و به دلایل آب و هوای اهواز بیشتر سفرعای که توسط هوطنان اهوازی به کشور ارمنستان صورت میگیرد در تابستان است چرا که در این فصل استان خوزستان به دلیل گرما زیاد و تعطیلات این فصل را برای سفر انتخاب کرده اند و هر ساله بسیاری گردشگر از راه زمینی و هوایی به کشور ارمنستان سفر میکنند. اما به دلیل قیمت مناسب تور زمینی ارمنستان از اهواز بسیار مورد توجه قرار گرفته است و دارای استقبال بسیاری می باشد.

۰۵ تیر ۹۹ ، ۲۰:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور تایلند تور تایلند ارزان